fredag 7 juni 2019

FRAMLOCKAD KVINNLIGHET



IGÅR på självaste NATIONALDAGEN rådde det högsommar värme här
Och jag hade svidat om till klänning.
Då jag ville få till en nationalkänsla och bryta av mot vardagen
Något som jag gör lite då och då när det är helg
För att ge en variation till dagarna och för att locka fram kvinnan i mig
Så jag inte tappar bort henne
Och när jag nu var i farten för att få till det här med kvinnligheten
Passade jag på att och så måla naglarna
Och "hyvla" av håret på benen För är det sommar så är det

Sen gick jag över till min närmaste granne
För att be om hjälp med omläggningen av armen
Då såret var/är lite svåråtkomligt för mig
men behövde dras ihop och för att slippa få smuts i det

Då passade jag samtidigt på att bli fotat När jag nu var igång
BÄLTET jag har på mig rymmer - två kameror - den snabba och så den med lite längre vidd
min kniv och mobil Så bältet är välfyllt

Härifrån skogen önskar vi er alla en själsligt uppfriskande och behaglig fredag och helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar