onsdag 8 januari 2020

SMAKRIK JULKLAPP

I JULKAPP fick jag BLAND många andra "klappar"

En marmelad gjord på rabarber OCH LAKRITS Av min yngsta dotter och hennes fästman
Som dom köpte på GAMMLIAs julmarknad i Umeå
LAKRITS är ju något jag gillar
Så att få testa denna klapp blev en njutningens höjdarupplevelse
FÖR DEN VAR GOD Och passar till allt jag provade
Som på våfflor med grädde , rostad franska , kex och glass
Lika gott på alla - dryg är den också Då man inte behöver ta så mycket varje gång
då den ÄR smakrik - Kan varmt rekommendera den
Och MER spännande saker att testa Fick jag erfara när jag kikade in på deras sida
https://www.alterhedens.se

Härifrån skogen med gårdagens morgon och sen eftermiddagsbild önskar jag er alla

En spännande och smakrik Onsdag

Lev och MÅ väl -Ta det lugnt och GLÖM INTE bort att DJUPANDAS emellanåt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar