fredag 17 januari 2020

TREVLIGT MÖTE

God kväll
Strax före halv 10 i förmiddags tog jag dagens bild
I väntan på de två hovslagarna som bussigt nog ställde upp
För att verka mina hästar Då Ulf som brukar sköta om den saken
Har skadat sig och kan tyvärr därför inte verka dom
Vi hoppas hästarna och jag att han sköter om sig , så skadan får den omtanke den behöver
För att läka ORDENTLIGT
Trevligt hade jag det med Johan och Isabelle Trevligt att träffa dom IGEN
Det var ju några år sen sist
Hade så trevligt att jag GLÖMDE bort att FOTA..

inte förrän dom satt sig i bilarna för vidare färd till Christinas hästar
DÅ först kom jag på det

Och så vill jag passa på att önska er alla en välgörande och omtänksam helg
Själv får jag ett kärt besök- som alltid efterlängtat


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar