onsdag 12 maj 2010

SONEN GÅR IN I ETT NYTT ÅR





Kunde inte bestämma mig för VEM så jag tog båda

Den 14 Maj för 32 år sedan föddes du på Umeå BB
Brottom hade du ut ,för att upptäcka världen
Född i oxens tecken är du Som är ett jordtecken
Oxen förknippas med lugn ,stabilitet och beslutsamhet
Men oxå med sinnlighet och kvalitetskänsla
njutningslystnad,välvilja,tålamod och uthållighet

Envisheten driver dig ,när du brinner för något
Då ger du aldrig upp

Fiskeintresset har vi haft gemenensamt
Tävlat om flest och störst fiskar har vi gjort
Ända sedan du var liten

Till musikens varierande utbud har du uppfostrat mig
Och gett mig mersmak för olika stilar och toner



Gillar dig skarpt Du är inte bara min son
Utan oxå en vän En ärlig och medkännande sådan
Så nog är jag stolt och glad, över att få vara din mor

Du fyller ju på fredag Vi ses då
STORT GRATTIS och ETT RIKTIGT GOTT
GLÄDJE /INSKIKTS och KÄRLEKSFYLLT NYTT ÅR
Önskar jag dig STOR KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar