onsdag 21 oktober 2020

BRA VIBRATIONER

" GOD morgon HÄR har det snöat i natt och det snöar än. Blötsnö-sån som fastnar på skyffeln. Sen så har jag inte gett "elvan" något namn än..(skogälvan). Det är viktigt med ett namn som passar hennes personlighet. Nu kommer hon ju inte själv att HÖRA sitt namn. Då hon inte hör. Men hon har alla sina andra sinnen till hjälp Så jag försöker hitta och lära henne andra sätt som vi kan kommunicera på. Som olika rörelser-vibrationer . Hon har lärt sig när jag "vinkar kom hit
. Hon är lättlärd och uppmärksam Så det kommer att bli spännande Då jag själv och så har mycket att lära mig. På grund av problemet med hörseln kommer hon att vara/bli en innekatt. Med utevistelse i sele..
Så jag ser fram emot många intressanta dagar-. Som alltid här i skogen Därifrån jag önskar er ALLA en fantastik Onsdag med ett säkert inslag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar