söndag 18 oktober 2020

HEMLIGHETEN ÄR HÄR

NU är hon här
Den efterlängtade nya familjemedlemmen. Som varit den hemlighet jag ruvat på ett tag. Så IGÅR åkte jag iväg för att hämta hem henne
Tillsammans med yngsta dottern och hennes sambo Som gjorde mig sällskap halva resvägen . Vilket uppskattades TREVLIGT att få umgås med dom .
Med sig hade dom presenter till mig (bl.a detta troll påtagligt likt mig )och djuren Dessa två så omtänksamma människor Bortskämd blev jag och munskydd bar dom av Coronahänsyn
Kattungen har varit VÄL omhändertagen därifrån hon kom Av denna vackra kvinna både på ut som på insidan och av hennes familj Och så av fadern Vilket är ovanligt att han finns med i bilden Men här var han ständigt närvarande med sin omsorg och lek.
Så den lilla "elvan" var trygg och kärlekspåfylld. Av de fyrfota likväl som av de tvåfotade .
Efter första fräset från "elvan" så intog Sigge avslappningsposen. Han låg bara lugnt kvar och lät "elvan " ta initiativet.
Han ÄR en klok och tänkande hund. Nu är det inga problem dem emellan . Quvintuss och Sobella är mer avvaktande och håller sig undan.Dom tar bara någon luktrunda då och då. Men det kommer att lösa sig Det är jag helt övertygad om TUR var det i vart fall att vi åkte IGÅR Lördag För nu snöar det här En sympatisk Söndag önskar jag er alla härifrån skogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar