söndag 2 maj 2021

ÄNTLIGEN

God morgon.När ni NU förståe vart jag planerat att ge mig på Lördag Med min bil- fullastad med "grejert"
Då förstår ni säkert min frustration med batteri-krånglet. För mitt fredagsäventyr med batteriet slutade inte där jag sist berättade om det. Eftersom det beställda batteriet inte heller kommit på Fredagen. Fick jag låna ett så länge. av servicestället .Ett batteri min granne Kjell ,som skulle in till Bjurholm- hämtade ut åt mig. VAD tror ni hände ? JUST det. Batteriet passade inte . Då förbarmade sig min bussiga granne Kjell över mig och jag fick låna hans bilbatteri . Det som satt i hans bill-den han använder. STORT Tack! till dig .Så tidigt på Lördag morgon kom jag mig så iväg. Först förbi barnbarnen Där jag lämnade "lilla skogsälvan" Då jag har allt för lite tid att ge henne. I mitt packande och stökande -mår hon nog bättre där hon är nu. och jag behöver inte dras med dåligt samvete
Hon känner ju Moltas och så. Som gillar henne. men vem gör inte det. Sen bar det iväg Till Sikeå/Robertsfors Vilket vackert och rofyllt ställe. Tyvärr blev det inte några bilder för min del. Önskar ni hade fått se vilket underbart ställe min dotter och hennes fästman bor på. Nu är jag hemma i skogen igen och bearbetar alla mina syn och känslointryck
Hoppas ni alla hade en trevlig valborg och Första maj Och att dagen som är här tar väl hand om er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar