onsdag 5 maj 2021

BÅNGSTYRIGA TILLKORTAKOMMANDE

Kunde inte komma olägligare. Hade mina farhågor inför vaccineringen (som jag förstod skulle ge mig biverkningar) Samt med stresspåslaget därtill och så anspänningen av den långa bilkörningen Att jag skulle åka på ett bakslag. Kroppen är bra på att sköta om mig i lugnet Men när den får jobba extra hårt och på övertid Orkar den inte hålla pli på mina tillkortakommande och så .Som då får fritt spelrum Så jag har varit dålig- olägligt kan man säga att det var/är då jag är mitt upp i flyttbestyren. Så nu gäller det bara att lugna ner de upproriska "utbrytarna" och lirka lite med dom Så jag blir fit for fight igen Då jag har mycket att göra som ligger och väntar på mig... Men det brukar ordna sig Då jag har en viss vana att hantera mina bångstyriga tillkortakommande. (Är bättre idag)
Härifrån skogen önskar vi er alla en härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar