måndag 31 maj 2021

MORD DAG och RASSEL

Igår när jag rattade den vita friheten HEM efter att ha kört ett flyttlass till Sikeå/R Hörde jag ett skrammelrasselljud. Attans 13 mil kvar och med ett minne som gjorde mig sällskap under vägen, SOM påminde mig om det som hände på E4 med Polon.Då hjullagret gick sönder och bakhjulet lossnade och rullade bredvid mig på en åker Som ni förstår var det ingen angenäm tanke Och då mannen på besiktning som sett mig då - sa "att du hade tur att det inte var framhjulet. Nu var det höger framhjul som rasslet kom ifrån. Det var kväll och jag körde sakta utifall och med tanke och så på medtrafikanterna Nu kan det vara bromsoket som är utnött - hoppas det för börsens skull. Skall till Isakssons bensin/service i Bjurholm efter lunch. Trevligt hade jag IGÅR i Sikeå med Adriane och Jonas som förgyllde min dag Liksom Patrik, Petra, Robert och mina barnbarn i stan- där jag landade en stund och blev ompysslad .Tack till er alla
Härifrån skogen önskar jag er alla en problemfri och fantastisk Måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar