lördag 29 juni 2013

PÅ GÅNG


3 kommentarer:

  1. Hejsan inger, Sanna här.
    Hoppas du mår bra, själv mår jag toppen. Kom in på forslunda till höst!
    allt med hästarna går så bra, har fått börja hålla på med unghästarna nu också så :)

    kram sanna!!

    SvaraRadera
  2. HEJ..Sanna Vad trevligt att höra ATT du mår bra GRATTIS det känns väl bra att ha kommit in och att få hålla på med ,det du trivs med Spännande med unghästar..minns när Kajsa och jag började vår tid tillsammans Det känns både nära och långt borta Tiden är märklig..Lycka till med hästar och allt annat i ditt liv KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan väl höra av dig nån gång på 070 - 2196043! Det är mitt nummer.

      Jo det känns jätte skönt och få komma in så jag hoppas om typ 3 år att jag är en travtränare!

      Kram Sanna!

      Radera