onsdag 17 mars 2010

Inspirationens tändande gnista



Ibland tappar man taget Om sina drömmars mål
När man får börja om
Och ta det från början...IGEN Och om och om igen
Av tid,arbete,drivkraft och viljan

Då kan man ibland tappa greppet och vilja ge upp
Men det brukar bara hålla i sig ett tag
Sen händer det alltid något,som får inspirationen
att åter flöda till
Det gjorde det igår När jag satte mig upp på den vita springaren
En trygg och vänlig islandshäst
Som väckte till liv mina slummrande drömmars mål
Samt Karolinas kunskaper och vägvinnande sätt att förmedla dom
och ingjuta trygghet och tilltro , till mig själv
Det var en inspirerande dag TACK för den Karolina och Valle

2 kommentarer:

  1. Den bilden säger mer än tusen ord!
    Ha en bra dag
    /Christina

    SvaraRadera
  2. Detsamma till dig Fast... den börjar ju dra ihop sig.. dagen För att lämna över jobbet till kvällen
    Så jag får önska dig en mysig kväll och en bra dag imorgon

    SvaraRadera