onsdag 16 november 2011

OMTANKENS GLÄDJESPRIDARE


Min son är en "hyvens" kille..på många sätt
Han ser bl.a till att hålla min dator i trim
Fixar och trixar... så att den börja röra på sig lite mer
Och ta mig..en liten bit längre ut i världen
Utan hans insatser..skulle jag "stå mig slätt"..

I påsen, som han skickade med mig hem ...
Låg oxå bl.a ..en ny "mus" plus två kaffepaket
Ibland får man såna här glädjens värmekickar PRECIS
när man behöver dom som allra mest


Önskar er alla.. en värmerik och "hyvens" dag

3 kommentarer:

  1. Det låter verkligen som om du har en fin son inger..Jag har också en fin son han heter Daniel..Vad roligt att du har min gustav här är roligt att skicka bilder till vänner som uppskattar det.. Kommer du och hälsar på mig på min blogspot ? http://lady070.blogspot.com Ha en fin dag kram Night Lady / Nicki

    SvaraRadera
  2. Glömde klicka bara på min bild och välj länken welcome to night lady...

    Jag kommer förstås att ha kvar min nicki wordpress också..kram

    SvaraRadera
  3. GOD morgon Night lady..Gustav passade ju in så bra Där han så där lite kaxig.. står på sidan i min blogg och lyser och småpyser
    Hmm så du är åter på "bloggspotbanan....Nu verkar ju dessutom min kommentarsrumspost funka..om än inte fult ut ..så i gott skick ändå..Hoppas dagen är bussig mot och med dig Kram

    SvaraRadera