fredag 16 november 2018

FIRANDE och ÖVERNATTNING i STAN

GOD morgon.
Har varit i Umeå och firat min yngsta dotter som fyllt 35 år
En dag som hon fick hoppa på ett ben då hon stukat foten i ett fall i mörkret

Att få komma hem till min dotters och hennes fästmans hemtrevliga lägenhet
ÄR MYSIGT
Då båda två dessutom är väldigt omtänksamma och omhändertagande
gick jag omkring och njöt som en drottning -lika uppassad


Jonas hade bakat en underbart god tårta
och så dessa smakrika biskvier
Som bara smälter i munnen och ger ett MERBEHOV
Allt var bakat utan några mjölkprodukter
Skall be att han lägger ut receptet

Bussen tog jag sen hem Åkte till stan gjorde jag med äldsta dotterns fästman
Och TUR hade jag som kunde sova över i stan och få träffa mina barn med respektive
Samt mina två underbara barnbarn

och så Izzi och Sole förstås
Men utan min närmaste grannes hjälpsamhet hade det inte gått
För han tog hand om djuren åt mig-Tack ! Kjell

Härifrån skogen önskar jag er alla en underbar Fredag och Helg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar