måndag 26 oktober 2020

EN liten TJEJ MED STOR PERSONLIGHET

GOD morgon.
Sina tillkortakommande av hörsel-påverkar INTE denna lilla tjejs framfart. Hon utforskar ALLT med stor nyfikenhet och livsglädje.
Hon är modig, tuff, snabb i ben och tanke Lätt att förstå vad hon vill.
Som när hon kom med "gummisnöret" Satte hon sig ner och la snöret framför mina fötter Tittade istadigt på mig och jamade . Det var lekdax.
Så jag kastade iväg snöret Hon efter . Upp och ner för trappan. Så höll vi på en stund
Går jag in i duschen följer hon efter mig Sätter sig nära men inte under duschen .
Allas mat smakar hon på Som när jag åt spagetti . Numer vet hon när jag tar på mig överdragsbyxorna ATT DÅ försvinner jag . Även fast hon är på övervåningen känner hon vibrationerna när jag återvänder in och smäller igen ytterdörren . Då kommer hon nerrusande och hälsar glatt jamande på mig
En LITEN livssprudlande tjej med en STOR personlighet.Som jag är glad att ha i mitt liv
Härifrån skogen önskar vi er alla en säker gång och körning efter vägarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar