lördag 18 december 2010

FOTOLYCKLIG


God morgon
Det snöar även idag
Luften är något kallare än igår

Det är skönt ute

Vill passa på att önska er alla
En fridefull HELG och ADVENT

TÄNK, nästa fredag är det JULAFTON

Och jag har fått låna en kamera av Christina
Som jag nu lärt känna..kameran alltså
Det har varit ödsligt och tomt, utan den
Inspirationen som den gav mig
Då jag kunde lägga ut bilder på min blogg
Försvann lite
Förstod inte HUR mycket jag skulle komma att sakna den
Inte förän den inte fanns där längre
Då fattade jag det
Där jag gick i mina dagars vandringar
Mitt IBland människor och natur

3 kommentarer:

  1. Tur att du inte är "fototokig"!? Visst är det spännande och roligt att ta bilder ... och lägga ut dem på bloggen?!
    Om du vill jobba mer med bilderna kan du göra det gratis i picnik.com Jättekul program, med julramar och en massa annat kul!

    SvaraRadera
  2. Oj, jag som just sitter och "leker med bilder" -ska genast prova.
    /Christina

    SvaraRadera
  3. GOD morgon
    Jaa alla tips och ideer emottages tacksamt :0)
    Det är ju en djungel där ute,med alla möjliga och omöjliga platser.. länkar Det är ju fint att få lära av dom som hittat dit och redan varit där och gjort sina erfarenheter
    Lycka till Christina med bilderna...
    En skön söndag önskar jag er båda

    SvaraRadera