torsdag 20 februari 2014

NU DU.. TÄNKER JAG VARA UTE I GOD TID



TJOHOOOO syrran...
DU FYLLER ju inte förrän i morgon FREDAG MEN
För att vara på den säkra sidan klämmer jag i med.. redan NU
ett SJUDUNDRANDES GRATTIS och GOTT NYTT ÅR

"Skall man inte va glad
på sin födelsedag..
när skall man DÅ vara glad"

Jaa du syrran..nu står ett nytt år för dörren
Ett helt nytt och oanvänt
Spännande va
Att få upptäcka vad det bär med sig för nya erfarenheter och lärdomar
Det förra var ju inte så dumt
Så det lär nog bli ett toppenår det nya åxå
Det önskar jag i alla fall för DIG
Och att du håller reda på dina fötter... så dom får hålla sig alerta

Kram till dig på DIN födelsedag KÄRA SYSTER och GOTT NYTT VÄLGÅNGSÅR

4 kommentarer:

  1. Godermorgon! (Har fått sovmorgon i present, så härligt)
    Till dig min "lillasyster" ropar jag ut ...Hurraaa!! Grattis! Hardenäran!!
    Ja må hon leva ... Skickar också symbolisk ett stort fång med rosor innehållandes en massa kramar fyllda med kärlek och glädje
    din "storasyster"

    SvaraRadera
  2. TACK för gratulationerna och den symboliska rosbuketten..den värmen mina sinnen å doftar gott :) Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis på eran födelsedag!!! Ni underbara varelser på denna jord som förgyller allas liv med kärlek och glädje! Tack för att just ni är min familj! Älskar er! puss å kram från Adriane

    SvaraRadera
  4. TACK.. Adriane KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera