söndag 23 februari 2014

SÅåå VAR det


Nu har dom åkt
Lämnandes solen bakom sig och det härliga vädret OCH mig



När de på fredag kväll var på väg hit till Grannäs
höll ett snöoväder dom sällskap
oplogade vägar
och koncentrationen i ett hårt grepp

Med ett mobilnät som dessutom var utslaget.blev orosväntan mitt sällskap
innan dom väl var framme



Lördagen var här.. med sol och plusgrader och vi njöt i det vackra vädret
gänget...de tvåfota och fyrfota..när vi efter frukosten ..drog till skogs

Vid Malbergstugan stannade vi till
Där de äldsta barnbarnet ville göra ett avtryck i gästboken




Medan den yngsta var i bustagen..under kompisen Biggles övervakning

liksom sin morbror..som emellanåt behövde en uppladdningsvila :)



och som alltid gör ett längre besök i hagen
DET och min son ...gillar mina hästar

Firad blev jag.. på lördagkväll när resten av gänget dök upp
Mysigt.. trevligt och glädjefullt har det varit

Och babydockan fick namnet "Sigge" med efternamnet Batman

I kväll blir det ett tidig sänggående för mig..tidigare än vanligt:)

En rofylld GOD NATT önskar jag er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar