måndag 23 februari 2015

ETT MINNESRIKT NYÅRSFIRANDE med en STRÅLANDE SOLS NÄRVARO


Dom kom på Fredag kväll.. det första gänget
Dom andra dök upp..Lördag förmiddag
För att fira ett nytt år..mitt
Det blev ett toppenfirande
Med barn och deras respektive, barnbarn och en hög med hundar
Man kan säga att huset var fullt
Och SOLEN var på plats HELA helgen

Så naturligtvis blev skotern vårt transportmedel UT



till den storslagna naturen i det vackra vädret



med grillning,lek... pulk å skranåkning i en backe

här yngsta barnbarnet på väg mot backen

där det inte var helt lätt att styra pulkan dit man ville

Utan några...inräknat mig..säger inga namn
for in bland de mer mjuka träden

Och Moltas stortrivdes bland alla sina lekkamrater

Tjejerna körde oss sen hem

Till de väntande kompisarna och den handikappade dottern
som blivit omkullslagen av storhundarna i deras utelek
så olyckligt att hon skadade sitt knä

När sen gänget gav sig av.. var solen på väg ner

och Sobella som hållit sig undan när alla hundar var här
dök upp när kusten var klar

Bilderna är tagna med min nya kamera
Den som jag fick i present
Det ni... blev till en stor glädje
Att kunna fota ALLT det jag vill... snabbt,nära och långt bort
Utan några besvikelsens fläckar i bilden

Men den största och mest långvariga värmeglädje var gängets besök

TACK..för en HELT underbar helg
Och så hoppas jag innerligt att dotterns knä
får ett positivt besked av läkaren

Och till er besökare på min blogg

önskar jag en BRA start på veckan


2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen i efterskott!! =) Gött att höra och se att du hade en fin födelsedag med massor av kärlek!

    Kram
    ~ L.

    SvaraRadera
  2. God morgon Lillie och TACK..det är ju mysigt att få en förlängd uppmärksamhet ;)KRAM

    SvaraRadera