onsdag 12 december 2018

DET GICK VÄGEN

Den vita friheten SKÖTTE sig ÄNDA fram till Bjurholm
Men då jag förlorat liite av min tillit till den, så körde jag med anspänningen påslagen
För jag VISSTE ju inte hur det skulle gå
Så nu är de gamla kolet utbytt mot ett nytt, utan att det kostade mig "skjortan" som man säger
Tack Isaksson i Bjurholm
Sen köpte jag en ny motorvärmarsladd För jag höll dessutom FÖRST på att inte komma mig iväg
DÅ bildörren var fastfrusen
Turligt nog tog jag mig in på passagerarsidan ,som stått i ett mer skyddat läge

Och solen - den lekte kurragömma med mig HELA vägen hem
Som ni förstår känner jag mig lyckligt glad och lättad nu när bilen är fixad
Men jag ÄR trött Förmodligen av att anspänningen som legat an NU släppt sitt grepp om mig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar