onsdag 7 juli 2010

DET BLEV EN HJÄRTANSFYLLD DAG BÅDE FÖR MAGE & SINNE MÅNGA MÄNNISKOR KOM SÅ OCH SOLEN som OMFAMNADE ALLT och ALLA

Det blev en FIN GRANNÄS-dag
Människor strömmade till
pratade,åt korv,köpte lotter,gick tipsrundan ,med sina lite kluriga
frågeställningar
OCH så ååts det av alla de 33 olika kaksorterna
Allt samanslutet av solens närvaro

Här väntar ett av alla borden, på sina gäster

Här läggs kakor upp på faten
Som på ett riktigt fint konditori
med lappar
skrivna deras namn på


Britt hade full huggning i diskbaljan

Massor av fina priser fanns att beskåda
Hade själv sett ut 4 vinster,som jag gärna ville ha
2 av dom vann jag och så blommor till min kruka
som står på min mysiga uteplats där jag då och då
slår mig ner Äter eller vilar en stund
och bara njuter av livet som pulserar runt omkring mig



Kakor av alla de slag Dukades upp och gav fröjd till öga och gom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar