fredag 30 september 2011

JA DE E VÅREN..JAAA DET ÄR VÅREN....


Som har kommit tillbaka..
Härlig varm luft kramade om mig i tidig morgontimma
Och en mild vind viskade ljuvligheter i mina öron
Den OM ..att den stannar kvar..HELA DAGEN
Vi behöver den.. för att ge våra regntunga sinnen..lite VÅRKÄNSLA

En ljuspunkt syntes i den mörka skogen
Först trodde jag..när jag öppnade upp ytterdörren
Att det var en stjärna..sen ett flygplan..
Sen såg jag..När den flyttade på sig ..
Att det inte heller var det
Var väl nåt ufo eller nån satelit..eller nåt liknande
Som nu börjar intressera sig för den STORA lilla byn GRANNÄS

Önskar er ALLA en lika underbar dag som vi har HÄR
Och en fantastisk helg..

2 kommentarer:

  1. Lika varmt och fint här två dagar i rad..
    Härligt och nästan overkligt. Passa på och njuta, det ska man!
    Inger försök nu igen skriva hos mig, om du har tid, har ändrat inställningar igen och många andra säger att det funkar nu igen..
    Ha en skön helg/Kramar/Raya

    SvaraRadera
  2. GOD morgon Raya..skall kila in till dig lite senare Bigles påkallar min uppmärksamhet...han vill ut i skogen Önskar dig detsamma En riktigt SKÖÖÖN helg Kram/inger

    SvaraRadera