onsdag 28 september 2011

SÅÅÅ HÄR känner jag mig INTE...IDAG


För det första så MÅÅSTE jag bara
Åter igen få säga det som uppfyller mig
FAAST jag sagt det så många gånger förut..säger jag det IGEN
Att vara ute i tidig morgontimma och möta gryningsljuset
Blir jag ALDRIG mätt på..
jag blir lika facinerad ...varje gång

och dras med.. in i morgonmagins fantastiska &skiftande ljussken
Att se när det kommer över bergskammen och får de gula träden
att lysa upp som lampor..i den annars så mörka skogen
Att höra och se morgonens uppvaknande ger mig härliga livstoner
För HELA dagen
Som likt en vårbris smyger sig in.. och ger mig värme

Trots min kaxighet OM att jag klarat mig från den förkylning
Som drabbat SÅÅÅ många runt omkring mig..har jag åkt på den
Om än en lindrigare variant..än den dom flesta drabbats av
Jag kan ju röra på mig..även om allt går i slow motionfart
Så någon wild qvinnas närvaro känner jag inte av idag


Önskar er ALLA en dag med HÄRLIGA LIVSTONER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar