tisdag 12 februari 2019

TRÄFF SÄKER TISDAG



Snön klamrar sig fast - ytterst på taken
och jag väntar bara på att den skall släppa taget-av tyngden eller av dagsvärmen tvingad ner .
Men näää den håller sig envist kvar- MEN så hände det

Medans däremot snön på biltaket fick ge med sig- när jag for fram med snöskyffeln

Fast jag har inte tagit bort allt. För det som kommer ner från biltaket
måste och så forslas iväg ..en bit bort.. så bilen kan backa ut
Så idag är det en ny dag att ta itu med det.

NU är det gjort och den vita friheten är nu nästan helt blottlagd

Så nu återstår att få den från sin plats MEN det testar jag imorgon. Eller nästa dag
Måste ju försöka få hem spån till hästarna

Undras om det är till mig Jupiter räcker ut tungan :)

Härifrån skogen med 14 minus önskar jag er alla en behaglig och träff säker Tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar