fredag 13 januari 2012

FELSÖKNING MED OKUNSKAPEN ii SÄLLSKAP och TREVLIG HELG


Önskar er ALLA en TRIVSAM & GLÄDJEFYLLD HELG


Mitt kommentarsforum har blivit HELT åt skogen SVÅRTÅTKOMLIGT
Kommer mig inte in dit..När jag försöker.. HAKAR datorn upp sig
Vet inte VAD det beror på..
undersöker ..med okunskapens tankar och händer
Det jag INTE känner till
Men man vet aldrig ..
kan ju råka snubbla till och hitta åt felet
Så jag får knalla in ..den andra vägen..
för att kunna läsa,det NI skriver..Bara så ni vet

2 kommentarer:

  1. Hej Inger-Sofia!
    Det är svårt att veta vad som hänt utan att känna till mer om det, det kan bero på så många saker.
    Ett litet tips om hur du kan komma in där bakvägen kan jag ändå lämna, eftersom jag kan skriva här borde du från någon annan av dina bloggar kunna komma in här för att läsa och skriva, men jag hoppas det löser sig snart.
    Ibland kan fel lösa sig med att man bara rensar catchminnet.
    Hoppas jag kunde vara till någon hjälp för dig.
    Jag upprepar min önskan om en trevlig helg och lägger till att jag hoppas din dator skall börja fungera bra igen!

    SvaraRadera
  2. Lite ska du väl få kämpa för att få läsa kommentarerna!?
    .... annars bör du kanske ringa din son så får du säkert hjälp!?

    SvaraRadera