onsdag 11 juli 2012

HJÄLP-MEDEL

Nu.. när min kropp behöver lite extra omsorg
För att mina olika kroppsdelar skall snabba på lite
med sitt läkande
Så tar jag till nyponpulver(inte nyponsoppans)
"Nyponet innehåller väldigt mycket vitamin C
och även höga halter av antioxidanterna
betakaroten och flavonoider.
I nypon finns också omega-fettsyror.
Skickar efter mitt nyponpulver
från http://www.immun.se/
Och..så äter jag vitlök och inhemsk honung
Och smörjer in det onda med oleum baseleum
Ett tips jag fick för läänge sedan
Av en man ..
vars fru tyckte att han skulle pröva det
på sitt onda och skadade knä
Först skrattade han och tyckte det var dumheter
då oleumet ju är ett förkylningshjälpmedel
Men tänkte till
och tyckte att han hade ju inget att förlora på att pröva
OCH det hjälpte
Så nu stinker jag oleum och vitlök
För det gäller att ligga i
FÖR den 21/7..NÄSTKOMMANDE lördag alltså
Är det ju GRANNÄSDAGEN

Det gäller att vara i form..dagen D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar