måndag 23 juli 2012

GODBITARS IHOPSAMLANDE


En helg fylld med många GODbitar
av alla de slag
och varierat väder
Är nu över
Lärt mig mycket..har jag gjort
Sett en del.. har jag gjort
Fått inse en massa..har jag gjort
Både om mig själv och andra
De är såna här gånger man lär känna människor
Och sig själv.. tillsammans med andra
När man jobbar ihop och tiden knuffar på
Lärt känna nya..har jag gjort
Dom som jag bara sett skymta förbi..ibland
Varje DAG öppnar upp och ger NYa möjligheter
Att "se med andra ögons perspektiv
På livets alla olika "GODBITAR"
Livet är fullt av överraskningar och härligt att leva

Önskar er ALLA en god och närande vecka
Nu tar jag några dagars ledigt från mitt bloggande
(om inget händer som jag bara måste få berätta om)
För jag skall umgås och bara VARA med min dotter
dagarna hon är kvar här med mig

2 kommentarer:

  1. Hej Inger-Sofia.
    Vi har nu hittat hem igen och då vill jag titta in och tacka för ditt inlägg på min blogg som stått med handbromsen dragen i fem veckor nu.
    Jag önskar dig en trevlig semester från bloggandet, man behöver det ibland.
    Ha riktigt trevliga dagar tillsammans med din dotter, familjebanden är dom starkaste band som finns.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. God morgon Ann Marie..
    Trevligt att se ditt ansikte igen..efter lång tids frånvaro.Hoppas sommaren som varit med er däruppe..gav er det ni behövde av vila spännande upptäckter och många goda skrattatacker..och kanske några axplock att berätta om på er blogg :0) Idag om regnet som INTE skulle komma nu..gör ett uppehåll Skall dottern o jag få följa med på en flottur ..det blir kul Allt gott och väl önskar jag dig/er och många goda dagar Kram

    SvaraRadera