tisdag 12 november 2013

I 30 år HAR JAG HAFT DEN STORA LYCKAN ATT HA DIG I MITT LIV


Och jag hoppas få vara delaktig ..i hundra till :)
..
Idag.. Torsdag den 14/11 fyller DU.. dotra min 30år
snart,är du ikapp mig :)
TÄNKER..MINNS..LER.. TÄNKER ..MINNS och LER..IGEN
på åren som gått.. med stor värme
Det är mycket som hänt och som händer i ditt liv JUST nu
Mycket har du uppnått,som du kan vara jäkligt stolt och glad över
Precis som jag är...
Ibland har jag inte fattat varifrån du fått/får all din kraft
För med envishet och kärleksfulla framsteg..har du tagit dina kliv

Grattis och GOTT NYTT VÄLGÅNGSÅR och många lyckliga och glada dagar
önskar jag dig... KÄRA DOTRA MIN

Att gå upp på ett berg och blicka ut
Ger kraft och frihetsvingar Till både tankar,sinne å känslor

4 kommentarer:

  1. Förstår det måste vara fantastiskt att ha nån så lång tid i sitt liv... med önskan om evig tillhörighet/delaktighet... om man betänker att ett enda litet år kan vara helt underbart.
    Grattis du som skapat denna glädje för din mor.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en underbar helg min vän hoppas det blir soligt vackert och trevligt på alla sätt .. massor av kramar Nicki

    SvaraRadera
  3. Jaa du anonyme..det är ju inte tiden i sig utan det man upplever i tiden som är viktigt ..som att få ha sina barn nära..i närkontakt och då pratar jag inte om avstånd i mil För man kan bo nära varandra ...utan närvaro ändå ..

    SvaraRadera
  4. GOD morgon Nicki..den inre solen strålar..UTE viner stormen Har gjort upp eld i vedspisen..satt på musik och njuter av tillvaron i sällskap med kaffekoppen och 4 hundar och en katt som ligger i den utdragna lådan i skrivbordet Kram och må så GOTT

    SvaraRadera