måndag 6 oktober 2014

TVÄRTOMT


Igår skjutsade jag hem min yngsta dotter och med sig tog hon sina två hundar
som varit här hos mig i några veckor

Min dotter..som klev upp i den tidiga morgontimman med mig
DET var särskilt mysigt
Vi har hunnit med mycket under de 4 dagar hon varit här
Ett besök hos veterinären 7 mil behövde vi göra
Och den dagen blev lååång..så när vi skulle åka hem
Var det mörkt och dimma
Så hon fick hålla koll på sidorna och jag på vägen
Känslan sen..när vi väl var framme.. var skön att känna

Hon har hjälpt mig få ner de långa trästolparna


Och vi har promenerat i skogen
Pratat ..skrattat och haft det trevligt
Så trevligt att jag glömde bort att ta med mig kameran

Lite nyttiga mattips har hon åxå bjudit på

TvärTomt känns det... NU när dom åkt

Önskar er alla en härlig måndag och en generös vecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar