onsdag 1 oktober 2014

EN LIVSSTIL


Uppe med tuppen ÄR jag då inte
Han vaknar ju först kl 7
Nää mellan 4 och 5 kliver jag upp
Och nu skall ni få höra vad jag läste om i Aftonbladet
på min tidningsrunda i morse


"– Tidiga morgonrutiner är nyckeln till framgång, säger tids­coachen Dorotea Petterson".
– Många framgångsrika människor har insett hur mycket man vinner på bra morgonrutiner.
Det handlar om att skapa sig en egen stund, en timme, för att strukturera dagen
­säger tidscoachen som är aktuell med ­boken ”5 AM är ingen tidpunkt. Det är en livsstil”

SÅ nu vet ni det..att det har sina fördelar på MÅNGA plan
Att kliva upp i tidig morgontimma :)


Önskar er alla en ljuvlig morgons uppvaknande och en god dag

2 kommentarer:

  1. Inger alla dina 3 bloggar är jättebra vet inte vilken av dom jag gillar bäst bara att man är mest van med denna.. Visste inte om dom andra förrut..
    Men hoppas du fortsätter länge med dina bra och roliga inlägg.. ha en fin helg nu massor av kramar från Nicki

    SvaraRadera
  2. GOD morgon Nicki..Tack för dina ord Kram
    Önskar dig en underbar vecka

    SvaraRadera