fredag 16 december 2016

MED FOKUS


Hundarna är helt fokuserade på Quvintuss
För att vara redo OM utifall han skulle visa någon form av ouppmärksamhet
eller gå därifrån och lämna någon liten bit kvar
Katter försvara aldrig sin mat
Åtminstone inte sett och upplevt med mina erfarenheter av katter
Kommer någon och vill ta det han har...går han därifrån
Det är bra träning för hundarna..för jag står ju nära
och påpekar för dom att det ÄR Quvintuss mat
Men jag VET att skulle jag gå därifrån ...VET DOM av erfarenhet
Att då är det bara att SNABBT ta för sig

Så dom håller koll... och så på mig
UTIFALL att jag för ett ögonblick skulle titta bort

När hundarna och jag sen tog vår skogstur ca kl 9

Vad fick jag se ..om inte denna helt otroligt storslagna måne
WOW säger jag bara...det täcker in allt
Tyvärr ser man på de flesta bilderna kamerans skönhetsfläck

det gör mig lite besviken..för den förstör bildernas helhetsintryck
Så jag tar bara med dom bilder där den syns MINST på

Härifrån skogen önskar vi er alla en härlig Fredag med en mysig JULKÄNSLA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar