torsdag 11 januari 2018

O-kompliserad

GOD morgon..än har jag inte vågat titta under huven..
väntar med det till efter morgonfikat...
så jag får lite påfyllnadsenergi.. till att klara av det som kommer att möta mig där
kanske har det laddat...kanske är det lika dött som förut
OCH jag har ingen annan att skylla på än mig själv
för att jag väntade så länge..men det är som det är
och inget blir bättre för att jag slår ner på mig själv
DET blir jag bara orkeslös av..
Sen ett litet tillägg till gårdagens inlägg
ATT OM jag skulle råka snubbla över en "partner"
så inte skulle det vara för att han kunde fixa min bil eller skotta snö
Näää då är det andra kvalifikationer som gäller :)

Härifrån en skog med 22 minusgrader önskar jag er alla en okomplicerad Torsdag
Så vill jag Tacka min hyresvärd Jan för lånet av batteriladdaren
Då min var obrukbar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar