torsdag 24 januari 2019

SLITSTARKA HJÄLPREDOR


Det jag tycker allra bäst om med Ikea ÄR deras blå plastpåsar
((Njaa deras glasburkar med knäpplock gillar jag och så
och som dessutom tål att fyllas med mat och frysas in ))

Som är så användbara till allt möjligt,som till höet, veden, samt alla hästsaker
Jaa allt som jag just nu inte kan bära på och i annat fall och så
DRAR jag efter mig i snön- i Ikeapåsen
Dom är ypperliga förvaringspåsar
Så jag har förbrukat några stycken Men attans vad dom är slitstarka
Det är mina barn som förser/försett mig med både påsar och knäppburkar
Och HÄR är det 10 minus idag och det ligger snö i luften

OCH jag har nu klarat av att "bärga" in halm från balen till stallet
Nästa mål i sikte ÄR höbalarna, som ligger lite längre bort och in i snön
Det går FRAMÅT med både läkning och balans
20160124
Och så önskar jag er alla härifrån skogen en förhoppningsfull och ljus Torsdag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar