torsdag 21 oktober 2010

STATSRESA OCH YOUGAENERGIER



Igår eftermiddag var det dags för Biggles ,att ta farväl av sina två kompisar
som skulle återvända till stan,efter några dagars vistelse här

Vi fick åka med Christina som skulle dit
Skönt var det och tryggt,att få åka med en lite stabilare bil än min
Några affärer fick besök av oss,köpte bl.a en reflexgrimma till Jupiter
Då det är mörkt när jag släpper ut honom ,så där vid 5, halv sextiden
syns han lite bättre med reflexer på
Men i morse sov jag till sex Det tar på att vara i stan

Innan vi for hem skulle Christina på ett Yougapass
Jag blev erbjuden av ledaren att vara med,men jag avböjde,av olika skäl
Fick min dos ändå,först av det goda teet som värmde
efter ha varit ute i det råruggiga vädret
Samt avslappningsmusik i mina öron och kraftladdande energier
från rummet intill,där yougautövarna var
Jag höll på att somna där jag satt i det mysiga vita rummet
Som var prytt med tända värmeljus Det var avslappnande och mysigt

När jag kom hem väntade hästarna på att få komma in .Fåren på sin mat
Sängen på mig ,och jag somnade och sov gott HELA natten
när jag kom mig isäng vid 11

Idag är det minusgrader ute En stjärnklar himmel ger ro åt ögat
och en tillförsikt innför dagen,som just nu börjar ta vid efter morgonenn
Önskar er alla en MYSIG dag

Vad vore livet utan musik :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar