onsdag 14 december 2011

VAK..ande


I år ..är det dax igen.. på självaste julaftons morgon
För gänget...att följa den tradition de gjort i så många år
Och såga upp en hål i isen... och SEN HOPPA I
Bastu först förstås..sen I..under isen... se in i bastun igen
Brrrrrr..dom gör det bra

Nu tänker jag ta juluppehåll
Och vill därför lämna en julhälsningsönskan till er alla

Må julen bli glädjefull och ge er lugn och ro..

Att bilfärderna ..tar er säkert FRAM till era mål
Att det nya året blir fyllt med alla era önskningar
Och att ni alla får må BRA

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

TACK FÖR ERA HÄLSNINGAR :0) KRAM

8 kommentarer:

  1. Önskar dig en härlig fjärde advent min vän..
    Kram Night Lady

    SvaraRadera
  2. Vill också Tacka Dig för ett upplevelserikt år
    och önska Dig

    En God Jul
    ocg
    Ett Gott Nytt År!

    /Ingemar

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig en härlig jultid och midvinter.
    Sköt om dig, njut av värmen du får av dina nära och kära.
    Sov gott och ät vitaminrik mat!
    Vila dig när det känns så och sjung när du har lust!
    God jul och gott nytt år!
    Kramar/Zinaida

    SvaraRadera
  4. Att det kallas Dopparedagen visste jag...
    men kanske inte så ordagrant :)
    En God Jul & Ett Gott Nytt År önskar jag dig och de dina!

    SvaraRadera
  5. Om man är på Nya Zeeland kan man väl hoppa i.. ;-)

    Men jag minns från barndom att vi rullade oss i snön i samband med bastubad, och det var härligt!
    Nu känns det bättre med ett varmt bad..

    Önskar dig en fin julvecka!
    Kram/Raya

    SvaraRadera
  6. Hejsan Inger..
    Tack så mycket…Önskar även dig en härlig jul och ett fint Nyår…
    Nu ser vi fram emot ett fint 2012 och hoppas det året blir bra för alla..Kram Nicki

    SvaraRadera
  7. Nu är julen snart vid dörren..
    Tomtarna jobbar flitigt..
    Julstressen överraskar en och annan..
    Året närmar sig sitt slut och det nya året väntar på sitt början!

    Önskar dig och de dina en mycket god jul och gott nytt år!
    Kram/Raya

    SvaraRadera
  8. Inger..
    God Jul och Ett Gott Nytt År önskar jag dig
    Kram Night Lady

    SvaraRadera