måndag 5 november 2012

Carpe Diem


Önskar er ALLA en "lycklig" dag

4 kommentarer:

  1. Hej Inger-Sofia.
    Förutom den härliga hunden på bilden fastnar min blick på björken i bakgrunden, björken har vit näver, så är det fortfarande uppe i norr, på dom björkar som finns här nere syns inte den helt vita nävern längre, den förfulas av luftföroreningar och annat elände, visst är nävern vit här också, men inte alls så ren och vit som ni ännu har den.
    Jag önskar dig min vän en underbar start på veckan.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Hejsan Inger-Sofia!
    Brrr, det ser kallt ut med snö, jag har nog tappat norrlänningens tolerans med snö efter åren här nere i söder, skall jag vara riktigt ärlig så håller jag tummarna att snöfabrikanten glömmer att leverera sin vara till oss under vintern.
    Jag önskar naturligtvis dig en riktigt trevlig dag med bara positiva händelser.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. GOd morgom Ann Marie
    Som varandes under en längre tid.. storstadsbo
    Så ser jag här hur VIT snön är..verkligen vit..från det gråsvartsmutsiga statssamhällessnön..som björkens vita klädnad
    Det ger en fin känsla..Skall hälsa Biggles vad du tyckt om honom ..:0) Önskar dig detsamma KRAM

    SvaraRadera
  4. God morgon Wolfie :0)
    ..minns hur det var när vi bodde i Karlstad..då väntade man på snön och kylan för att kunna åka skridskor eller skidor Men den där snöleverantören är lite hipp som happ
    Fast vi försökte allt vad vi kunde då..för att blidka den..så kunde den ge med ena handen och ta bort med den andra eller så roade den sig med att komma med ett litet lass som tände förhoppningens lykta ..sen blev det inget mer Så jag säger det i all välmening..lita inte för mycke snöleverantören..ber man om det ena kan man få det andra..om retsamheten är framme Men en goda vecka..med stor glädje i önskar jag dig Kram

    SvaraRadera