fredag 30 november 2012

PÅLITLIGHET


Kl 4..när jag släppte ut hästarna
behövde jag inte tända min pannlampa
För månen var uppe och gav mig av sitt ljus
Trots att molnen försökte täcka över den..
lyckades dom inte dölja den helt
Ty vindarna var alerta och såg till att dom höll sig undan

Hundarna sprang lösa med mig

Då får jag se..som jag tror.. den svarta på vägen
Så jag till att ropa
Men föga hjälpte det ..den bara fortsatte lugnt rakt fram på vägen
Så jag tog i med lite extra kraftfulla brösttoner

Då har jag TVÅ hundar bredvid mig

VEM var det då på vägen
Det måste ha varit stor-räven
Som så obrydd spankulerade mitt framför näsan
på mig, hästarna och hundarna..INTE det minsta rädd
Sicken en rackare
Tur hundarna inte hann se den..ibland händer det
Att jag är snabbare än dom :0) men inte ofta

Igår när jag kom hem efter min tur till Umeå
Låg det 2 paket och väntade på mig i brevlådan
Nog är det OTROLIGT..vad en del företag är snabba
OCH vad glad man blir..rena julaftonskänslan
Dammsugarpåsar.nu..är en trevlig bekantskap
SÅÅÅ var det då paketet med sockarna i
En företag jag är glad över att hittat åt
STORNÖJD blev jag med kontakten
Deras hjälpsamhet..men FRAMFÖRALLT ..varan
Då sockarna är fina och "rejäla"
VARMA och till ett BRA pris

Så nu lägger jag deras adress
www.wahlmansklader.se/ i mina favoriter
Att kunna LITA på ett företag och känna sig så nöjd

Ger en FIN värmekänsla till kropp och sinne så TACK!

En morgon-dags hälsning till er ALLA..
Gå ...spring inte förbi dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar