lördag 29 oktober 2016

MORGONENS LJUSUPPVISNING



WOW säger jag..
vilket uppvisning den tidiga morgonen bjöd mig på
när jag gick ut Kl 4... till en kall,klar och stjärnfull himmel

Med ett starkt stjärnfall ..då jag passade på att önska mig något
och ett norrsken som sprang omkring på himmelen med sitt fantastiska ljussken
INGET slår naturens helt fantastiska uppvisningar
WOW säger jag igen..
som fått uppleva denna upplyftande och helt magiska uppvisning på första parkett
Tyvärr kunde jag ju av förklarliga skäl inte fota det jag såg

Men ni får två andra strålande bilder istället ..
två av MÅNGA som naturen har bjudit mig på




2 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder och ett fint inlägg är det..
    "Svaret från min blog kommer här:

    Hej Inger..
    Vad roligt att se dig i min blogg igen..
    Nejdå bilden föreställer en Halloween docka imorgon är det ju dags för sådant till dom flesta barns förtjusning..
    Önskar dig en skön söndag och kom snart tillbaka igen Kram Nicki

    SvaraRadera
  2. Hej Nicki ..anade det ATT det handlade om Hallowen...av vad dom andra skrev MEN jag ville ändå inte ta det för givet Utan valde att kommentera de starka känslouttrycken i den starka bilden..och frågan om hur du mådde..för man vet ju aldrig helt säkert..hur en annan människa kan tänkas må..Kram och var rädd om dig

    SvaraRadera