måndag 17 oktober 2016

NÅGOT OVANLIGT


Dessa inbjudande rader läste jag på blocket igår
Och jag kunde naturligtvis INTE låta bliii
Att lägga in dom här..då dom fyllde mitt innanmäte med glädje
Och ordet "TENDERNESS kom över mig.... den där fina och ömsinta känslan av kärlek
..den om att BRY sig OM..
För inte hör det då till vanligheten.....

citat: "Hej!
Är just du den familj som vill fira jul med oss i år?
Vi erbjuder god mat och julgodis, Kalle Anka på tv.
Bra julmusik och en riktig julstämning med julgran och paket såklart
och tomten tittar förbi på kvällen.
Vi flyttar in i ett nybyggt Myresjö hus på landet, ca 1 mil från Umeå
och det vill jag fira såklart.
Krav: ingen ska behöva sitta ensam på jul.
Kanske är det du ensamstående mamma eller pappa med ett eller flera barn
som känner att du inte har ekonomi att ordna en bra jul till ditt/dina barn.
Då ställer vi upp. Maila mig ++++ och berätta lite om vem ni är.
Min familj bestämmer vilken familj som firar med oss.
När annonsen är borta så har vi bestämt vilken familj som firar jul med oss.
Dela gärna och tipsa mig om någon familj som ni tror att detta skulle vara något.
Många kramar Jenny med familj. slut citat

Härifrån skogen önskar vi er alla en kärleksfylld och uppiggande start på den nya veckans FÖRSTA dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar