söndag 4 februari 2018

TREVNAD I KYLAN

Precis JUST NU...har sonen åkt..
Lämnade gjorde han den soffa jag trängtat så länge efter
och så Moltas
Det ÄR alltid glädjefyllt att ha sonen här .
SEN så har han rättat till "problemet" med datorn...det som var självförvållat från min sida.
jag brukar lyckas med sånt jag inte ens själv begriper HUR jag lyckats med

Morgonen bjöd på en röd himmel och 24 minus..så det sved i skinnet och i näsan
när vi tog skogsturen i strålande sol
(när sonen åkte vid två var det BARA 12 minus)


Hundarna älskar när sonen är här för han leker med dom på ett annat sätt än vad jag gör..

Hur som och TROTS kylan var det en mysig dag i skogen ,för hundarna som för mig
Avslutade sonens vistelse här gjorde vi med en dunderfestlig måltid :)

Hoppas ni alla haft en lika mysig helg och att kvällen blir avslappnad och lugn för er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar