onsdag 30 oktober 2019

EN TROTJÄNARES SÖNDERFALL

I vått och torrt har dom bistått mig Genom alla årstider så gott som VARJE DAG

Snabbt och enkelt har det varit att kliva i dom.

Men NU har vänsterfotens stövel gått sönder
Kanske har jag belastat den i nerfarten på fel sätt - med mitt lite mer ostyriga ben
Hållit har dom gjort sen den dagen jag fick dom i present av Christina
- I nästan TRE år nu - och det är ett stort rekord med tanke på HUR MYCKET jag använder dom
Gnäll har jag gjort på stövlarna jag tidigare haft
Som inte hållit mer än en kort stund Som om dom INTE var avsedda för mer än stadspromenader lite då och då.
Skall försöka laga dom Kanske med silvertejp som ÄR BRA till allt möjligt och omöjligt

Härifrån skogen med 9 minusgrader önskar vi er alla en förnöjsam Onsdag

Med morgonljuset som såg ut så här kl 7.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar