torsdag 17 oktober 2019

Ps.


Sen så är det INTE bara jag som är uppe och igång i den tidiga morgontimmen
Utan långt inifrån skogen ser jag ett ljussken i den annars så MÖRKA morgonen

Kan höra skogsmaskinen som "fäller" träd och se ljusets rörelse i dess framfart på den mörka himmelen
Jag kan följa ljuset efter timmerbilen där den kör efter skogsvägarna
På sin väg från skogen LASTAD med timmer .ner mot storvägen DÄR jag kan SE den

Sen måste jag bara få tala om HUR NÖJD jag är över hundarnas lampor
Dom TVÅ jag skickat efter från BÖRJES - dom två klarlysande
Sigges Den som var tänkt till mig Som jag fick av yngsta dotter i julklapp förra året
Att placeras på armen
Passade Sigges hals förträffligt - halsbandet med grönt ljus
Det har ju varit igång hela FÖRRA vintern och lyser lika STARKT NU som DÅ
MYCKET BRA och praktisk "belysning som "GÖR HUNDARNA SYNLIGA - LÅNG VÄG
BRA fungerande grejer ÄR guld VÄRDA
Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar