lördag 27 december 2014

UPPBYGGNAD

Min tvillingsyster.. som är suverän på det här med NYTTIGA nyttigheter
sånt som både kropp och själ mår bra av
kan det mesta om sånt.. efter många och långa års utforskning

Av henne fick jag i julklapp en påse med vitt pulver
Förutom att käka brännässla och nyponpulver
som min kropp inte kan vara utan
som jag efter en lång tids användande fått inse
HUR bra det faktiskt funkar..

Men nu till julklappen
som jag dagen efter började inta
Försiktigt till en början.. bara ETT kryddmått
Så jag får se hur min kropp svarar på det
Och ge det sin tid
För oftast tar det några veckor Ibland några fler
Innan man börjar känna av välmåendet

IMMUNBUTIKEN är ett bra ställe att beställa ifrån

Vad HETER nu det där vita pulvret då
"MSN"
Lignisul MSM för människor, organisk svavel,
MSM är något som finns i varenda cell i våra kroppar.
Faktum är att det är kroppens åttonde mest förekommande ämne
i vikt räknat.
Organiskt svavel är en viktig beståndsdel
i proteinen kollagen och keratin
som bygger upp bla brosk, senor, hjärna, bindväv, muskler
skelett, hud, hår och naglar.
Hälften av kroppens svavel återfinns i muskler, hud och skelett.
Kommer att skriva om några veckor HUR det påverkat mig...min kropp
HUR jag mår

Ute är det JUST NU 13 minus
Men det kändes faktiskt riktigt milt ute kvart över 4
när jag klev ut genom dörren och andades in morgonluften

Önskar er alla en toppenhärlig dag

3 kommentarer:

  1. Hej Inger..
    tack för ditt besök..Ja visst är det som du säger och min jul blev mycket fin trevlig mysdig och bra kunde inte ha blivit bättre så jag hoppas din var detsamma..En god fortsättning önskar jag dig massor av kramar från Nicki

    SvaraRadera
  2. Du har varit en master class i sann vänskap. I det nya året, hoppas jag att jag får behålla din vänskap och värme.. Önskar dig ett mycket Gott Nytt År Kram Nicki

    SvaraRadera
  3. Varmt TACK nicki Vi har känt varandra ett tag Ända sen mina första skakig ord tog plats på min första blogg Spacet som nu inte längre finns..vad jag minns den känslan..en blandning av spänning,nyfikenhet och åxå lite rädsla..den att synliggöra sig själv ..huva så farligt..tänk ändå vad mycket jag lärt mig genom att blogga Alla möten med olika människor All feedback som jag fått..Inte undra på att livsandarna aldrig övergett mig TACK nicki för det här året..för ALLT du gett mig..Må det nya året ta VÄL hand om DIG och din familj Kram

    SvaraRadera