tisdag 22 september 2015

ÖVERHETTAD HJÄRNA


Nu har jag en sån där dag igen ..då ordtorkan är närvarande.
Det är inte så att jag känner mig oinspirerad..näää det inte de
-utan det börjar mer luta åt att jag har för många tankar
som sliter och drar i mig.. åt olika håll och kanter
Så jag är helt enkelt INTE fokuserad ..utan ganska splittrad just nu
För att få ihop allt..till en fungerande handlingsplan
Får se hur jag lyckas med det

USCH..mig icke gilla försvårande tankearbete som inte leder till snabb fram-gång
Men tror att jag kommit på en lösning..som kan vara till en viss lättnad
-för både mig och djuren
Men det återstår att se HUR det kommer att funka framöver
Det gäller att... om än INTE gilla läget ..så i alla fall
1- Acceptera det
OCH åtminstone försöka.. att ta det med
2- Jämnmod
Men det tar ju slut efter ett tag DET jag måste göra ..det som är bra för mig på sikt
och jag kan åter-gå till mitt stressfria liv här i skogen igen
Fast just nu får jag jobba på de sistnämnda punkterna..för jag är INTE där än

Härifrån skogen önskar vi er alla en HARMONISK vecka

2 kommentarer:

  1. Hej Inger...
    Svaret från min sida :
    hej Inger vad roligt att du tittade in :-)
    Och gå till läkare och allt som har med läkarbesök att göra det är ett usch för mig något jag bara gör i yttersta nödfall och helst måste det vara något som syns lång väg.. För annars har jag alltid en känsla av att man ska bevisa att något är fel och det har jag fått nog av..
    Och ja idag känner jag en viss styrka på grund acv att det är bättre..
    tack för titten min fina vän massor av kramar // Nicki

    Och din blogg är lika fin som alltid har haft dåligt med tid att gå runt till mina vänner för att svra men ska försöka att bättra mig..
    Stor kram..

    SvaraRadera
  2. GOD morgon SKÖNT att det känns bättre.. att läkningen går åt rätt håll
    Tiden..den är knepig..det går aldrig att veta var man har den..MEN den är alltid någon annan stans än där man vill ha den..Var rädd OM hela dig Kram

    SvaraRadera