måndag 13 mars 2017

SAKNAR DIG


Tiden den går..går så fort förbi
Men den förmår aldrig sudda bort
Alla mina starka känslominnen,som jag bär på av DIG

Av vår tid tillsammans..den som jag önskar var kvar än
För utan dig..
Hade jag inte lärt mig ALLT det du visat mig på
((Som ibland tog lite tid för mig att förstå,men du var tålmodig ))
inte kommit fram till alla de insikter som jag nu bär på
Och som jag allt mer efter tid inser ..
HUR mycket du fått mig att se och förstå..av och om det jag lärt mig om mig själv
Än mer nu när tankar och känslor hunnit med att samverka och bearbeta
Mitt liv med dig tar ju aldrig slut
För de du gett mig..lever ju för alltid kvar inom mig
Det har varit en stor ynnest att få ha/ haft dig i mitt liv
Glömmer DIG gör jag ALDRIG

Härifrån skogen där morgonen bjuder på vårväder
önskar jag er alla en insiktsfull och minnesrik Måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar