måndag 1 september 2014

EN NY MÖJLIGHET.. NÄSTA SÖNDAG

Igår Söndag ..cyklade jag ner/upp till byn
Eller hur det nu är och blir
Främst för samvarons skull
Men åxå för att det var 50% på ALLT som fanns i byns loppis

Ni som missade det då..har en möjlighet till... NÄSTA Söndag den 7/9
Och då vet jag att det åxå finns honung att köpa

Aina som har flyttat från byn ..till Fredrika
Hade bakat GOFIKAT för dagen
Hon är en suverän bagerska..både kaka och bullar fanns på fatet
Och smakade underbart och MER
Det är så mysigt att träffa henne igen
Dom ÄR saknade.. hon och Rune

Även hunden Rut var på plats bland loppisfynd och folk

Sonja fyndade en hemstickad dräkt av ull..för 25 kr



Vi andra som var där JUST DÅ..gjorde åxå våra fynd och fikade

Själv köpte jag en kaktusblomma som heter..SPRÄTT IVÄG KAKTUS
en kul.. lite cool växt... som jag köpte för en tia

Islandshästarna såg jag skymta förbi mellan träden ..när jag satt ute på altan
En båt rörde sig på vattnet
Och solen..den hade inte än hunnit få bukt med den råkalla höstluften
Men dagen var GIVANDE på alla sätt och vis ändå
Med eller utan sommarvärmen..DEN som dök upp nån timme senare

Önskar er aLLA en alldeles speciell Måndag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar