fredag 22 april 2016

Den flygande giganten



På väg ut i skogen med 4 kopplade hundar
Är det inte det lättaste att få till bilder
Som när jag fick syn på den stora giganten som med vindens hjälp seglade uppe bland molnen
Alltså..jag tror mig förstå varför den föredrar ett sånt här väder


Med lagom vind och moln med öppningar som emellanåt visar det blå
syns den ju inte från marken..där den med skarp blick pejlar efter sitt byte
Den ÄR häftig att se
men av alla mina tagna bilder..fastnade den inte på mer än två
och då bara diffust..(ni behöver klicka på bilden för att se)
Då små ryck i kopplen får kamerans sikte att flytta sig
OCH det går undan där den glider fram däruppe bland molnen
För att med jämna mellanrum dyka upp i öppningarna
WOW säger jag bara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar