söndag 24 april 2016

TILLÄGNAT LILLSYRRAN

JUST idag ..för några år sedan föddes DU..min lillasyster

Minns när mamma och pappa kom hem med dig från BB
och jag tittade på dig
och jag kan än minnas..HUR du såg ut och vad jag kände då
där du låg i korgen
Stor tyckte jag att du var ..fast du var så liten
Men jag var ju bara tre år när du gjorde din entré i familjen
Åren har pinnat på sen dess..och mycket har hänt under tidens gång

Nu klämmer jag i med ett högljutt GRATTIS..så den når fram till dig
Min hälsning..må det nya året ge dig trevliga och nya utmaningar
Du har ju redan börjat med en
Ta VÄL hand om dig och se till att du får hålla dig frisk
Så du kan ta bussen hit..innan sommaren tagit slut

KRAM syrran..ett KÄRLEKSFYLLT och GOTT NYTT VÄLGÅNGSÅR önskar jag DIG
härifrån skogen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar