måndag 25 april 2011

MORGONSTUND HAR GULD I MUN

En bild kan väcka upp,många slumrande minnen
Ge kraft och laddning,till urlakade batterier

En av alla anledningar till att jag gillar gryningstimman
Är ljusets inbrytning i mörkret

Solens uppgång..som jag älskar att vara åskådare till
och som ger så mycke energi
Och för att inte tala om Alla djur som är vakna då
Som annars inte låter sig ses.. men dåå
Kan man stöta på dom

Även motsatsen...solens nedgång är magiskt att SE på

En enrgifull dag önskar jag er alla i solens tecken

3 kommentarer:

  1. Håller helt med dig!
    Gryningstimman är tiden du får uppleva naturens uppvaknande, något helt annat än att komma sedan hela maskineriet är i full gång.
    Att sitta på altanen med morgonkaffet se älgen nedanför vägen ta sin förta tugga .... helt ostressad av de mänskliga ljudföroreningarna, är fantastiskt eller en harpalt som ratar gallfeber på Molly.

    Morronkram

    SvaraRadera
  2. Varför inte be di granne visa dig hur du fixar, så att man slipper skriva de där löjligt förvridna bokstäverna för att skicka en kommentar?
    Hon har inget sån´t larv på sin blogg!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. hmm det var ju bra att du sa det...jag trodde inte dom fanns på min sida..dom där förvridna bokstäverna.. :0) skall genast kolla var haken sitter / inger

    SvaraRadera