fredag 1 juli 2011

HÄRLIGA MÖTEN


Så har jag då återvänt, från den stora staden
Från festligheter,trevligheter ,sol,bad & såpbubbleblåsning

Under mitt barnbarns alla fyra kalas
Har vädret alltid varit i toppform..soligt och varmt
Och nog är det skönt för både föräldrar och barn
När lekar och skoj kan utföras ute
Och med många vuxna deltagare som oxå har ögonen på skaft
blev samvaron både avkopplande och naturligt trivsam

Att blåsa såpbubblor är alltid poppulärt..särskilt som nu
när det gick att få till dom..så här stora


Men att blåsa är inte alltid lätt..
Om man aldrig gjort det förut..men när man då väl får till det

blir stolhetens lycka ...stor

dagens festligheter avslutades med kvällsfiske och en sol

som in det sista, höll oss sällskap

Så vill jag TACKA TEJEJGÄNGET & Kjell

Som gjorde det möjligt för mig..att kunna vara ute
på vift och förnöjelse
genom att ta hand om mina hästar

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga sommarbilder =)

    SvaraRadera
  2. HEJ..Det är roligt att ta kort,när kameran sköter jobbet :0) och solen gör sitt..jag hade en toppendag...Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det FANTASTISKT med barnbarnen!?
    ...... och nere vid Nydalasjön,
    men saknade du inte smulpajen i sommarvärmen?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Mmmmm håller HELT med dig om barnbarnen
    Joo..men det fanns annat där..inte att jämföra..men gott ändå,på annat vis kram, :0)

    SvaraRadera