söndag 10 juli 2011

NU..HAR DET STARTAT ....LOPPISET I GRANNÄS I "OSKARS fd HUS

Några bilder på vad som finns att skåda
Eller fynda..på Grannäs loppis
Bl.a några gamla tallrikar från rörstrand
5 st för 100 kr


Altanen på husets baksida ..som vetter ut mot sjön
Där du kan slå dig ner och fika
allt medans du funderar på vad du vill köpa
Själv köpte jag en bok,som heter "Din personliga färgkod
Med tanke på en viss person Att läsa den för
5 kr fick jag betala..finns många såna..FYND

Oskars "loppishus"

Innifrån huset...där Siv sitter

Den här vackra gobelängen..försvann snabbt
Men det finns flera


Den här sparklådan..
startar upp med en djup suck..mitt minneskort...
Tänk att få äga den..med alla sina minnesenergier

Kerstin..vid dukat bord

Kristina

Gun

Den här gamla hemgjorda sängen ..blev jag sugen på
Men har tyvärr ingen plats för den..synd
Skall snart tillbaka till "oskars hus igen
Ville bara hem och lägga in bilderna
Det var en trevlig mötesplats
som jag vill missa så lite som möjligt av
Välkomna dit NI oxå...
för en titt på grejerna och på GRANNÄS med omgivning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar